FAQ - Ofte stillede spørgsmål til returporto
Her finder du svar på (næsten) alt
Hvordan får jeg en pakkelabel? Du skal starte med at logge ind med dit ordrenummer og den email adresse du brugte til at lave din bestilling i webshoppen.
Hvilke oplysninger skal jeg bruge for at komme igang? Du skal bruge dit ordrenummer, samt den email adresse du brugte ved bestilling af din ordre.
Jeg kan ikke finde mit ordrenummer, eller huske hvilken emailadresse jeg har brugt ved bestilling, hvad skal jeg gøre? Du kan skrive en email til os, eller ringe til os, så skal vi prøve at hjælpe dig med at finde de oplysninger du mangler. Du kan finde vores kontaktinformationer på vores webshop
Hvilken pakkeshop kan jeg sende min pakke fra? Du kan aflevere din pakke i lige den pakkeshop du vil, forudsat at de altså modtager pakker fra det pågældende firma (Postnord, GLS)
Er der tracking og forsikring på min pakke? Ja, til begge dele. Du modtager en email når du er færdig her på siden med din pakkelabel, hvor trackingnummeret står.
Hvornår modtager i pakken? Vi modtager pakken 1-2 dage efter du har sendt den